¡MAYDAY! - Take Me to Your Leader (2012)

Label: Strange

9. Imprint (3:44)

met Jovi Rockwell

10. TNT (4:45)

met dead prez

11. Hardcore Bitches (3:49)

met Murs

12. Last Days (3:23)

met Krizz Kaliko

13. Everything's Everything (4:39)
  14. Devil on My Mind (2:50)

met Liz Suwandi

15. 20/20 (3:56)
  16. Keep 'em On (4:09)
  17. Take Me to Your Leader (3:05)
  18. June (3:02)
  19. Last Minute Trip (2:56)
JonB.
Ik vind het echt een geweldig album. Heerlijke producties van Plex Luthor & Gianni Ca$h.

TNT (Remix) is trouwens uit met een aardige line-up Black Thought, DJ Khaled, Jay Rock, Jon Connor & Stevie Stone.

avatar van Game
Eerste 2 tracks op Youtube gecheckt en ze klinken erg hard. Tech N9ne's verse op Badlands, uiteraard

Maar snel achter de rest van dit album aan gaan.

avatar van thgryda
Ik kwam dit ergens tegen maar ik was nogal sceptisch over de goeie rating daar omdat ik normaal niet zo een liefhebber ben van strange. Die 5 zegt hier natuurlijk weinig met zo een stemgemiddelde maar de top 10 en de stemmen van jonB kan ik me wel in vinden dus ik ga deze zeker wel eens uitchecken.

avatar van Delars
Maar eens even checken.

avatar van Dungeon
Best wel aardig plaatje dat lekker weg luisterd. Het mag van mij allemaal wel wat spannender.