Lost in the Trees - Time Taunts Me (2010)

Folk / Pop
Label: Trekky

1. Lost in the Snow (4:55)
  2. Time Taunts Me (5:07)
  3. Tall Trees (4:27)
  4. I've Always Loved the Fall (3:47)
  5. If You're Afraid of the Dark (2:58)
  6. Ballroom Dancing (4:15)
  7. Utterly Alone (3:18)
  8. For Elizabeth and John (2:35)
  9. Lamp Post (3:49)
  10. Time. It Will Not Erase Me (2:51)
Lost in the Trees vond dat ze van hun EP in 2007 wel een volwaardig album konden maken: hier en daar wat wijzigingen in de nummers en drie nieuwe tracks enn daar was wederom een schitterend volwaardig album vol met de meest schitterende nummers.

Een gezelschap om van te houden en nummers om nooit te vergeten......

avatar van muziekobsessie
Wederom zeer goed gedaan het opnieuw mixen en inspelen(?) van dit album origineel uit 2007.
Strijkers klinken veel zwaarder en er zijn blazers toegevoegd die het geheel nog beter maken.

avatar van Noki
De CD opent met 2 schitterende nummers, maar daarna kalft het toch wat af. Time. It Will Not Erase Me vormt nog een aardige afsluiter.

Yann Samsa
Heerlijk hoes alvast. Nu nog 'es luisteren