BADBADNOTGOOD - BBNG 2 (2012)

Canada

10. Flashing Lights
  11. You Made Me Realise

met Luan Phung

avatar van Dakduivel
Dit klinkt erg goed! Een stuk beter dan de vorige plaat. Er staat nu ook meer eigen werk op en dat doet de band goed. Daarnaast hebben ze aan de covers die ze hier doen nu (nog) veel meer een eigen draai gegeven waardoor de muziek spannender en voller klinkt.

avatar van FlyLo
Het is trouwens gratis

BobbieMarley
Ik heb het bestand zojuist gedownload. Alleen track 5, Bastard wordt niet uitgepakt! Daarna was het trouwens een behoorlijk karwei om de tijdelijke directories uit mijn download directory te verwijderen.

avatar van FlyLo
hier ging de MP3-versie gewoon goed. Even unzippen en klaar

avatar van Rhythm & Poetry
Wat een heerlijke plaat om de dag mee te beginnen. Ik meen soms zelfs de sound van J Dilla en The Roots (en Kanye West-invloeden, zoals op UWM - dus los van Flashing Lights) te herkennen op deze plaat. De volle melodieën wakkeren bij mij in ieder geval een gevoel van kracht aan. En dan staan er ook enkele geweldige covers - of eigenlijk beter: BADBADNOTGOOD's interpretaties van tracks - op.

Dit kan ik zomaar eens vier sterren gaan geven. Kijk maar.

avatar van Osiris Apis
Video van UWM toegevoegd. Toch boeiend om ze cerial zien te eten. Dat nummer klinkt erg goed.
Ik ben benieuwd naar het hele album.

De sessies met Tyler the Creator zijn ook tof:
YouTube - BADBADNOTGOOD x Tyler, The Creator - Seven
YouTube - BADBADNOTGOOD x Tyler, The Creator - Orange Juice
YouTube - Tyler, The Creator x BADBADNOTGOOD - Fish

shadowboxer
UWM krijgt van mij een eervolle notering. Heer-lijk.

avatar van kobe bryant fan
Versie van CMYK is echt vet!

avatar van Silky & Smooth
Hele vette plaat. Een lekkere georganiseerde chaos van eigen nummers en covers van bekende (hip-hop) nummers. De kalme opbouw naar de explosieve climax van sommige nummers vind ik soms echt geweldig. Sowieso is de mix van toch wel rustige jazz instrumentaties en drukke beats erg cool. Het is moeilijk om hierbij stil te blijven zitten!