UB40 - Guns in the Ghetto (1997)

Reggae
Label: Virgin

1. Always There (3:37)
  2. Hurry Come Up (2:42)
  3. I Love It When You Smile (4:21)
  4. I've Been Missing You (3:12)
  5. Oracabessa Moonshine (3:40)
  6. Guns in the Ghetto (5:08)
  7. Tell Me Is It True (3:24)
  8. Friendly Fire (3:34)
  9. I Really Can't Say (3:17)
  10. Lisa (5:41)
avatar van FisherKing
1,0
"Iets" minder dramatisch slecht dan al het andere werk. Eigenlijk echt toch wel slecht voor mijn zenuwen ....

Mooie hoes!

als er dan maar geen cd-tje bij zit

Ik begrijp dat jij geen fan bent van deze band ettettummu

geen fan is een klein woord

Na labour of love 3, een flinke verbetering, dit album bevat zelfs 1 van de mooiste UB40 songs Guns in the Ghetto maar ook Always there, Love it when you smile,Hurry come up en Tell me is it true mogen er zijn.

Pieter Paal
Na het album 'Promises and lies' stagneerde de hitmachine van UB40. Alleen 'Tell me is it true' wist het nog tot de hitstatus te brengen.
'Always There', 'Hurry Come on Up', 'Guns in the Ghetto' en 'Tell Me Is It True' zijn hier mijn meest favoriete nummers.
Hoewel dit album het wat minder deed, vind ik het toch veel beter dan 'Promises and lies'.

avatar van lennon
1,0
Tell Me Is It True is leuk, (ook leuk dat Manu Chao hier genruik van heeft gemaakt) maar verder is het wederom een erg slecht album.

Op een of andere manier ben ik steeds weer nieuwsgierig wat ze er van bakken, maar is het steeds weer een teleurstelling