Anyone's Daughter - In Blau (1982)

West-Duitsland
Label: Music Is Intelligence

1. Feuerzeichen (5:20)
  2. Fur ein Kleines Madchen (5:24)
  3. Nichts Fur Mich (6:34)
  4. Nach Diesem Tag (4:09)
  5. La La (3:19)
  6. Sonne (4:46)
  7. Tanz und Tod (15:11)
avatar van ChrisX
Het eerste album (Piktor niet ff meegerekend) van deze band waar op ze in het Duits zongen en wat een klassealbum. Muzikaal is er een mengvorm gerealiseerd van het toegankelijkere materiaal van hun tweede album en de meer symfonische kant van Adonis. Verkijk je niet op de lengte van sommige nummers van het kortste stuk (La La) een heftig stukje prog. Denk aan Camel meets UK iets wat nog duidelijker te horen valt in het nummer Tanz Und Tod. Ritmisch gebeuren hier waanzinnige dingen en de piano-solo in het midden is ook niet te versmaden.