Lushlife - Plateau Vision (2012)

Label: Western Vinyl

1. Magnolia (4:47)
  2. Still I Hear the Word Progress (5:18)

met Styles P

3. The Romance of the Telescope (4:52)

met Andrew Cedermark

4. Big Sur (3:22)
  5. Glistening (2:34)

met STS

6. Gymnopedie 1.2 (2:15)

met Shad

7. Anthem (4:26)
  8. Hale-Bopp Was the Bedouins (3:50)

met Heems

9. She's a Buddhist, I'm a Cubist (3:28)

met Cities Aviv

10. Progress [Sun Glitters Reprise] (4:33)

met RYAT

11. $takk Cheddar Galore, Alwyn Dias (4:30)
avatar van Rhythm & Poetry
Album is te beluisteren via de soundcloud van Lushlife.

Lekkere plaat, een beetje vreemd maar wel lekker. Komt denk ik door de nodige invloeden uit zowel de electro- als de popmuziek zonder dat het album haar hiphopglans verliest.

avatar van Rhythm & Poetry
Anthem is ook wel een anthempje zeg. Poeh. Een aanrader hoor mensen.

avatar van FlyLo
Anthem klinkt warempel inderdaad niet slecht. Misschien heb je toch nog smaak Rob.

avatar van alexander-r
De samples die hier gebruikt zijn zijn echt buitengewoon. Heerlijk album met Anthem als een nummer dat je aan iedere hiphopliefhebber kan laten horen om dit album te introduceren. She's a Buddhist I'm a Cubist is echt geweldig, dat nummer zit zo vol met energie, echt een heel fijn nummer. Dit album stoot Nacho Picasso en BSBD van de plaats favoriet album 2012 af.

avatar van thgryda
Fijne beats maar ik moet nog wat wennen aan de mc, featuring van Shad is natuurlijk