Jeff Talmadge - Gravity, Grace and the Moon (2003)

Roots / Country
Label: Bozart

1. Photograph (3:31)
  2. House on Fire (3:19)
  3. Interstate Blues (3:52)
  4. Little Dress (3:29)
  5. Beyond the Headlights (3:24)
  6. Inside the Brackets (3:49)
  7. Chasing Grace (3:17)
  8. All the Things That She'll Miss (4:50)
  9. Everything I Know (3:55)
  10. If I'd Known You Were Coming (4:33)
  11. Rose Tattoo (3:52)
  12. Alfred (4:18)
  13. I Held a Penny (3:18)
avatar van Jasper
Ik denk niet dat veel mensen deze man kennen. Ikzelf ook niet. Ik was laatst wat aan het surfen op het net en kwam toen op zijn site terecht (www.jefftalmadge.com). Daar kan je luisteren naar een aantal nummers (listening room). En meteen dat eerste nummer, Photograph, sprak me enorm aan. Echt een lekker nummer. De man heeft een heerlijke stem. Daarnaast vind ik de albumhoes ook wel wat hebben trouwens, maar dit terzijde...

Kan er verder weinig over zeggen, maar als ik weer is zin heb om een cdtje te bestellen van een "onbekende" artiest zit het er dik in dat het er één van Jeff Talmadge wordt.

avatar van farther_on
Gigantisch goed !!