Tha Dogg Pound - D.P.G.C'OLOGY (2012)

Label: Doggystyle

1. DPGC'ology (Intro)
  2. I'm Ready to Smoke Now

met Hustle Boyz en 8Ball

12. No Love
  13. What You Smoking On

met E-40, Snoop Dogg en Kokane

14. 21 Gun Salute
  15. Bitch Betta Have My Money (Spot Locked Down G-Mixx)

met TK Beatz

16. Goin' Down
  17. 4ever 'N a Day

met Snoop Dogg

18. We Getting Money

met Hustle Boyz en Los

19. It's Triccin' If You Got It

met Khujo

20. I'm a Boss (Freestyle)
  21. Daz Dillinger - 1 on 1 *
  22. Kurupt - Definition of a Ratchet *
  23. Daz Dillinger - Witit Witit *
avatar van thomzi50
Wat is dit? Een mixtape, ja, maar veel Dogg Pound-albums hebben al een vrij hoog mixtape-gehalte. Wat is het verschil? De beats (die me wel origineel lijken, ik herken ze in elk geval nergens van)? Iets anders? Wat vaststaat is dat deze verzamelaar zelfs voor Dogg Pound-begrippen erg onsamenhangend en weinig overtuigend is. Veel gefeest, veel gebrag, een willekeurig groepje gastartiesten, wat verwijzingen naar vroeger, er is zelfs qua sentiment geen enkele lijn in te ontdekken. En heeft ook niet meer zo veel met G-funk vandoen.