Large Professor - Professor @ Large (2012)

Label: Fat Beats

1. Key to the City (2:59)
  2. UNOWHTMSAYN (3:23)
  3. Straight from the Golden (3:48)

met Busta Rhymes

4. Focused Up (4:24)

met Cormega en Tragedy Khadafi

5. Happy Days 'R Here (2:44)

met Lil' Fame

6. Professor @ Large (2:06)
  7. Light Years (3:09)
  8. Barber Shop Chop (2:07)
  9. Live Again (3:49)
  10. Mack Don Illz (3:40)

met Mic Geronimo en Grand Daddy I.U.

11. Sun, Star & Crescents (2:55)
  12. Kick da Habit (3:23)
  13. LP Surprise (3:38)
  14. Back in Time (3:18)
  15. M.A.R.S. (4:02)

met Cormega, Action Bronson, Roc Marciano en Saigon

avatar van Rhythm & Poetry
Hier heb ik best wel een beetje zin in. M.A.R.S. klinkt alvast tof en de overige gastartiesten zijn, op Lil' Fame na, behoorlijk tof.

Rene1979
Dit wordt een dikke plaat. Key of the City is al een tijdje uit op vinyl en erg lekker. MARS kan wel zomaar eens de hardste track op deze plaat worden. Zal de clip morgen even toevoegen.

avatar van ThingMan
Mic Geronimo, hij leeft nog. Zeer benieuwd naar dit album van Large. Ga vanavond laat het nummer M.A.R.S. eens beluisteren.

zmeteen eventjes luisteren.

Rene1979
Mars en Key to the City zijn toffe tracks.. De rest is behoorlijk wisselvallig van matig tot niet zo goed..

avatar van Harderwiek
Ow, ik ben benieuwd, zal vanavond eens checken

avatar van Rhythm & Poetry
Plaat schuurt weliswaar tegen een voldoende aan, maar is het toch net niet. De singles zijn met afstand de leukste tracks, voor de rest is het toch vooral opvulmateriaal. Soms een leuke gastbijdrage, soms een aardige beat maar dan houdt het ook een heel eind op.

avatar van MJ_DA_MAN
Zeker een leuk album met aardige raps en een fijn hiphopsfeertje, maar echt goede momenten zijn (te) schaars. Lijkt ook niet helemaal goed afgemixt, maar dat kan aan mij liggen.

avatar van DarkoMarco
Ik dacht, laat ik eens voor de eerste keer Professor Large checken, en ik begon maar meteen met zijn nieuwste album. Ik had misschien toch beter kunnen beginnen met één van zijn eerdere, want dit album is wat matig.

Ik vind de professor lyrics gezien niet helemaal mijn smaak.
De beats zijn wel aardig goed door hem geproduceerd!
Helaas vind ik het ook niet een geweldige rapper

M.A.R.S is duidelijk het top nummer van dit album.

Key to the city vind ik wel een aardig nummer, puur de prof.

UNOWHTMSAYN is lyrics wel leuk, maar de beat erger ik me na een tijd toch echt heel erg aan.

Straight from the golden, is het bewerken van zijn stem echt verschrikkelijk. stukje met busta rhymes is wel leuk.

Focused up vind ik beter dan key tot the city. en klinkt aardig oldschool wel leuk

Happy Days rapt de prof wel goed, lil fame vind ik hier wel leuk op.

Professor @ Large komt aardig bij in de buurt van M.A.R.S. Verbaast me dat dit nummer niet word opgenoemd Lyrics sterk, beat goed.

Light years! lekkere beat! het album word al veel sterker dan in het begin! De prof klinkt hier aardig op WC op een of andere manier.

Barber shop dop, are you kidding me? waardeloos

Live again is de beat verkeerd onder geplakt. het refrein klinkt leuk, en de prof ook.

Mack don is ook een leuk nummer, vrolijk en leuk geproduceerd

Bij sun, star & crecents ging ik in het begin kijken of me laptop het nog wel deed, vanwege de overwachte herhadelijke beat in het begin leuker dan barber shop maar wel echt een skip.

Kick da habit is een wel aardig.....maar verliest mijn aandacht, beetje herhadelijk.

LP Suprise geld eigenlijk het zelfde als het vorige nummer. de prof houd me er niet echt meer bij.

Back in time is de 3e overbodige skip, helaas

en dan komt m.a.r.s gelukkig! zeker leuke feats! goeie beat! echt top!

ik vind de prof niet echt helemaal geweldig, trekt mijn aandacht niet echt, enkele leuke nummers, de rest wat matig. de mede rappers trekken mijn aandacht meer

*2.5

avatar van MJ_DA_MAN
DarkoMarco schreef:
Beste nummer van het album . Heb hem ook als enige favoriete aangevinkt (niet dat ik niet meer favorieten heb, maar ik vink wel vaker maar één nummer aan).

avatar van DarkoMarco
MJ_DA_MAN schreef:

Precies, dit zijn de nummers waar ik de prof op verder ga checken de oudere albums worden wat beter beoordeeld, dus die ik check ik snel. zal vast wat hoger scoren dan mijn 2.5

Light Years is ook echt dope!