Datsik - Vitamin D (2012)

1 stem

2. Fully Blown (4:13)

met Snak the Ripper

3. Syndrome (4:30)

met Downlink

4. Bonafide Hustler (4:24)
  5. Evilution (4:52)

met Infected Mushroom en Jonathan Davis

6. Need You (4:35)
  7. Don't Feel Right (4:32)
  8. Light the Fuse (5:01)
  9. Complete Control (4:17)
  10. Punisher (4:31)

met Downlink

11. Napalm (5:26)

met Messinian

12. Double Trouble (6:06)

met Z-Trip

avatar van 128bpm
Datsik, de Canadese dubstep-producer die nog niet zo lang geleden van HipHop is overgestapt naar Dubstep. Op zijn eerste album staan een aantal zeer toffe nummers (o.a. Fully Blown en Punisher). Van Datsik gaan we in de toekomst nog veel meer horen

avatar van Elohim
Ik ben verder niet erg geïnteresseerd in deze man, maar waar komt hij nou vandaan?

Er staat hier VS, jij zegt Canadees, dan lees ik bij de video, "the latest track by the British Columbian dubstep DJ Datsik"... XD

avatar van MJ_DA_MAN
British Columbian is een provincie van Canada.

avatar van Elohim
Serieus? o.o

Wat een verschrikkelijk idiote naam o.o

avatar van Stapler
Nooit van Columbus gehoord?

avatar van 128bpm
Datsik komt inderdaad uit Canada, het album is volgens mij uitgebracht op een Amerikaans label waarop ook de platen van o.a. Infected Mushroom en Steve Aoki worden uitgebracht.