Kim Wilde - The Collection (2001)

Label: Spectrum

1. The Second Time (3:51)
  2. Rage to Love (4:10)
  3. You Keep Me Hangin' On (4:14)
  4. Another Step (Closer to You) (3:24)
  5. Say You Really Want Me (3:43)
  6. Hey Mister Heartache [Extended Version] (8:06)
  7. You Came (3:28)
  8. Never Trust a Stranger (4:03)
  9. Four Letter Word (4:01)
  10. Love in the Natural Way (4:16)
  11. It's Here (3:36)
  12. Time (4:08)
  13. I Can't Say Goodbye (4:55)
  14. Love Is Holy (4:00)
  15. Who Do You Think You Are (3:44)
  16. If I Can't Have You (3:26)
  17. Breakin' Away (3:33)
  18. This I Swear (4:26)
avatar van dazzler
Jammer dat The Touch ontbreekt.

Voor de rest een prima overzicht van Kims tweede periode by MCA.
En aan een vriendelijk prijsje op de koop toe.

avatar van kaztor
Fijne toevoeging op die berg verzamelingen van haar vorige platenmaatschappij. Maar toch minder. Sommige nummers zijn me echt té gelikt (Four Letter Word anyone?). Maar toch blijft het aardig, want: Kim Wilde.

stuart
Ik vind de beginperiode eigenlijk ook wat beter, maar de rest is ook wel lekker soms (zeker haar....verschijning).

avatar van dazzler
Kim is behoorlijk goed tot top tussen 1981 en 1988.
Na het album Close (tot track 10 van deze compilatie)
gaat het inderdaad bergaf met haar albums en hits.

avatar van goldendream
Deze verzamelaar van haar 4de tot en met haar 9de album is mooi chronologisch geordend. Alleen zakte het niveau van de nummers snel na haar eerste drie albums en staat er veel ballast op. De extended version past hier ook niet en tot slot vind ik de hoes ook maar niks. Ondanks die kritieken is het de beste verzamelaar van de jaren 1984-1995.