Bodyfarm - Malevolence (2012)

Label: Cyclone Empire

1. Trapped (Intro) (0:35)
  2. The Butcher (4:26)
  3. Iced (3:46)
  4. Sleep Terror (3:23)
  5. Demons of the Cross (4:44)
  6. Charlatan Messiah (3:38)
  7. Tombstone Crusher (4:03)
  8. Malevolence (4:31)
  9. I Am the War (7:26)
  10. Cryptic Realms (5:08)

met Kam Lee

avatar van Edwynn
Death metal maken. Dat konden die Hollanders best goed. En nog steeds. Zo blijkt uit het debuut van Bodyfarm. Het is een tijdmachine naar 1990. Want wat een feest der herkenning schotelt het Amersfoortse Bodyfarm je voor. Met de nadruk op feest. Alles wat maar gaaf is aan old school death metal zit in deze plaat. Niet origineel dus, maar wel zeer onderhoudend. Als je van primitieve death metal houdt tenminste. Het spelplezier is enorm aanstekelijk.
Ik schreef een review voor Wingsofdeath.net.

avatar van Lau1986
Een lekker album waarbij het death metal hart op de juist plek zit. Het is volop genieten van old school riffs en vibe. Niet origineel maar wel heerlijk en goed gebracht.