Turnpike Troubadours - Goodbye Normal Street (2012)

Country
Label: Bossier City

1. Gin, Smoke, Lies (4:37)
  2. Before the Devil Knows We're Dead (3:54)
  3. Southeastern Son (3:33)
  4. Blue Star (3:23)
  5. Call a Spade a Spade (4:36)
  6. Morgan Street (3:43)
  7. Gone Gone Gone (4:10)
  8. Good Lord Lorrie (5:01)
  9. Empty as a Drum (5:29)
  10. Wrecked (4:59)
  11. Quit While I'm Ahead (4:01)
Ozric Spacefolk
Erg goede en mooie gespeelde rootsy countryrock. Ik ben er erg mee in mijn nopjes.

avatar van Germ
Het eerste nummer is geweldig en belooft dan ook veel goeds. Helaas krijgt vervolgens de fiddle de overhand en krijgt het wat mij betreft teveel een Charlie Daniels gehalte.
Beetje een tegenvaller dus.
De hoes daarentegen is wel erg fraai.

avatar van frolunda
De zang is wat vlak en mist een beetje karakter maar verder is dit een erg sterk album dat muzikaal staat als een huis.
Goodbye Normal street weet heel de speelduur een hoog niveau vast te houden en komt uiteindelijk met gemak op vier sterren uit.En de hoes is inderdaad fraai.