Jerry Goldsmith - Bandolero! (1968)

Score

4. The Bait (2:13)
  5. Ambushed (3:07)
  6. Sabinas (2:52)
  7. Dee's Proposal (5:30)
  8. Across the River (1:02)
  9. A Bad Day for Hanging (3:02)
  10. A Better Way (3:35)
avatar van Thunderball
Deze pas geleden aangeschaft.

Erg goede en sfeervolle score van Goldsmith, met een maintheme, dat eenmaal gehoord, voor altijd in je hoofd blijft zitten.
Intrada komt hier met allereerst de complete score zoals hij daadwerkelijk in de film te horen is, vervolgens krijg je twee demo's en daarna het originele album zoals het destijds op LP is verschenen. Erg mooie uitgave weer van Intrada, met ook een zeer interessante en uitgebreide uitleg in het bijbehorende cd boekje.

Aanrader! Een acht, ofwel vier sterren!

avatar van Thunderball
Wat vreemd dat iemand de tracklijst heeft veranderd en nu nog slechts de originele LP samenstelling te zien is, zoals het jarengeleden ook op cd is verschenen. De Intrada uitgave is uiteraard superieur en de oude achterhaald. De vraag is dan ook op zijn plaats: Waarom is het veranderd en goed gekeurd?