The World Famous Tony Williams - King or the Fool (2012)

Alternatieve titel: An Opera: Volume 1

met The Kid Daytona

12. The Crown
  13. King or the Fool
Rene1979
Redef komt ineens met iets heel aparts op de proppen. R&B van de sidekick van Kanye West. Het ging mij meer om de 7" die je erbij krijgt met Another You.. Ben benieuwd naar de rest.

avatar van Silky & Smooth
Ah, dit gaat de moeite waard worden. Mooie stem en voor de mensen die hem nog niet kennen, hij is zo ongeveer de vaste achtergrondzanger van Kanye West. Wie VH1 Storytellers met Ye heeft geluisterd/gezien moet hem toen gehoord hebben!

avatar van UmindC
Op College Dropout en Late Registration is hij ook meerdere keren te horen. Ik wacht al jaren op een album van deze man, zeer benieuwd naar deze.

avatar van Silky & Smooth
Het album is heerlijk, alleen jammer dat er 9 skits op staan (die hier niet vermeld zijn). Die zorgen voor vervelende onderbrekingen.

avatar van UmindC
Ik heb het geluisterd, en er staan inderdaad wel heel erg veel skit op die de vaart er heel erg uit halen. Maar de muziek is veder niets mis mee, vooral Another You met Kanye is heerlijk.

avatar van MAS
MAS
Besteld omdat ik toch al verzendkosten moest betalen bij Redef records. Ik ben benieuwd of deze plaat me kan boeien.

avatar van Rhythm & Poetry
Wat ontzettend zonde van die skits. Onnodiger kan niet. Ontneemt het tempo van deze plaat, en bovendien zijn ze geen van allen leuk, bijzonder en/of goed. De muziek tussen alle skits door is gelukkig wel prima. Inderdaad, vooral het nummer met Kanye West is van een bijzonder goed niveau. Toch faalt dit wel een beetje als album.