Jimmy Cliff - Rebirth (2012)

Jamaica
Reggae
Label: Sunpower

1. World Upside Down (3:10)
  2. One More (3:26)
  3. Cry No More (3:18)
  4. Children's Bread (4:15)
  5. Bang (4:42)
  6. Guns of Brixton (3:38)
  7. Reggae Music (3:55)
  8. Outsider (2:57)
  9. Rebel Rebel (3:03)
  10. Ruby Soho (2:51)
  11. Blessed Love (4:19)
  12. Ship Is Sailing (3:03)
  13. One More [Alternate Version] (3:31)
avatar van UrbainAlpain
Jimmy Cliff heeft (na zeven jaar) met deze Rebirth nog eens een klassieke reggaeplaat op het mensdom losgelaten. Heerlijk lazy, kabbelend plaatje. Nu nog een echte zomer en deze schijf komt helemaal tot zijn recht. Cliff is een artiest die de reggaekneepjes (hier en daar wat ska erbij) door en door kent. Merci, Jimmy.

avatar van Wailer
Ik ben blij om te horen dat de oersound uit jamaica nog steeds niet verdwenen is, gelukkig dat rancid's tim armstrong cliff tot dit album heeft kunnen overhalen.
Lekkere vette tunes van weleer, the harder they come...

BobbieMarley
De reggaeplaat van 2012!

avatar van Metalhead99
Erg leuk en energiek reggae plaatje. Jimmy Cliff laat horen dat hij nog steeds stijl heeft.
Een aanrader voor de reggae liefhebbers!