The Sound - Counting the Days (1986)

Label: Statik

1. Counting the Days (3:36)
  2. Winning [Live] (3:53)
  3. Dreams Then Plans (4:03)
  4. Total Recall (4:51)
  5. Burning Part of Me (3:26)
  6. Longest Days (5:07)
  7. Under You (5:01)
  8. Golden Soldiers (3:15)
  9. Silent Air [Live] (6:29)
  10. Sense of Purpose [Live] (5:18)
  11. "New Way of Life" (4:38)
  12. Wildest Dreams (5:13)
  13. Heartland [Live] (4:07)
  14. Temperature Drop (4:20)
  15. Missiles [Live] (7:05)
avatar van Erwin.c
Erg vreemde verzamelaar wat mij betreft, waarom die live nummers er tussen?
Zal wel iets met de platenmaatschappij te maken hebben.

avatar van reptile71
Ken de verzamelaar niet maar als er live nummers tussen staan zullen die wel van In the Hothouse komen. Gezien die slechts een jaar voor dit album is uitgekomen kan dat nog wat promotie van die plaat zijn.

avatar van Rainmachine
Deze laatst gekocht tijdens Record Store 2022 in de 2-LP limited editie. Al tijden geen Sound meer gedraaid maar dit was toch wel weer even erg leuk. Voor het eerst op vinyl, de cd versie heb ik ook nog gewoon staan. Het is een vreemde mix van live en studio nummers maar op de een of ander manier werkt dit prima. Dat Temperature Drop bezorgt mij nog steeds kippenvel, wat een stem en wat een band. En dan komt de waanzinnige live versie van Missiles daar nog even achter aan. De muren hebben hier weer even staan schudden. Top band, top hoes, top plaat!