The Kinks - The EP Collection Vol. Two (1991)

Rock / Pop

26. Long Tall Sally
  27. I'm a Lover Not a Fighter
  28. Beautiful Delilah
avatar van nlkink
The EP Collection Volume Two is een verzameling van Franse EP's uitgebracht in de periode 1964-1967. In 1990 en 1991 leverden EP Collection en EP Collection Vol. Two nog wel eens wat interessante nummers op omdat het in het geval van The Kinks nog wel eens ging om tracks die niet op hun reguliere albums te vinden waren. Vanaf 1998 zijn alle albums van PYE opnieuw uitgebracht, geremastered en voorzien van non album tracks in de vorm van onuitgebracht materiaal, maar ook veel single A- en B-kantjes en complete EP's. Daarmee zijn de CD's uit de serie EP Collection qua liedjes overbodig geworden.