Mount Eerie - Ocean Roar (2012)

Folk / Rock
Label: P.W. Elverum & Sun

1. Pale Lights (9:59)
  2. Ocean Roar (2:47)
  3. Ancient Times (1:11)
  4. Instrumental (5:32)
  5. Waves (4:57)
  6. Engel der Luft (Popol Vuh) (3:15)
  7. I Walked Home Beholding (4:05)
  8. Instrumental (6:58)
avatar van Masimo
Nog een! Jeetje, en ik heb de andere nog amper beluisterd..

Nu ja, geen slecht nieuws, dit..

Stukje te beluisteren: Klikkerdeklikklik

avatar van Masimo
Album waarop instrumentatie meer voorkomt dan de weinige zang. Desondanks wel weer typisch Mount Eerie, met een eigen geluid. Op zich de moeite waard, maar absoluut niet zo goed als andere Mount Eerie-werken van 'm.

avatar van AOVV
Als ik op 'I Walked Home Beholding' moet afgaan, dan ga ik deze plaat zeker beluisteren! Tweede van Mount Eerie alweer dit jaar, productieve artiest blijkt die Phil Elverum te zijn.

avatar van Thomas91
Heerlijke opener!

Het album lijkt een aardige invloed vanuit de zwaardere metal te hebben, zonder de gekke vocals gelukkig.

avatar van dix
dix
Samen met Clear Moon nu toch op 2CD ... limited Japanese issue

Zie phil's winkeltje

avatar van dix
dix
Verleden week stond Phil met zijn all female backing group in Ekko. Ik heb nog de gelegenheid gevonden voor een praatje en de euvele moed gehad hem erop te wijzen dat de gitaarpartijen van Ocean Roar (met name de openings- en afsluitende track) wel erg veel aan Burzum deden denken. "That's exactly what I intended, especially that sound he performed on Belus". Waarvan acte. Geen briljant optreden overigens.