Old Crow Medicine Show - Carry Me Back (2012)

Country / Roots
Label: ATO

1. Carry Me Back (2:40)
  2. We Don't Grow Tobacco (3:54)
  3. Levi (2:50)
  4. Bootlegger's Boy (3:26)
  5. Ain't It Enough (3:59)
  6. Mississippi Saturday Night (3:00)
  7. Steppin' Out (2:15)
  8. Genevieve (2:28)
  9. Country Gal (2:43)
  10. Half Mile Down (3:01)
  11. Sewanee Mountain Catfight (2:25)
  12. Ways of Man (4:20)
avatar van Rottingdale
Kwam er net achter dat er een nieuw album komt. Vond de vorige heel goed, dus ben zeer benieuwd naar deze. Heb er nog nul komma nul over gehoord verder.

avatar van spoelie90
Het album kan hier al worden beluisterd.

avatar van spoelie90
En het klinkt goed

avatar van Rottingdale
Vind 'm zeer wisselvallig. Openingsnummer vind ik simpelweg slecht. Snap echt niet hoe dat op de plaat terecht is gekomen. (edit: lees net dat 't een variant is op het 'volkslied' van Virginia, waar een deel van de band vandaan komt meen ik, maakt 't iets begrijpelijker.)

Levi, Ain't it Enough en Ways of Men vind ik daarentegen wel weer van niveau.

Meh.

avatar van De Daniël
Man man man, wat een heerlijke plaat dit. Heb hem vanmiddag op vinyl gekocht en hij knalt nu heerlijk door de speakers. Openingsnummer slecht? Heb je oren?