Strong Arm Steady & Statik Selektah - Stereotype (2012)

Label: Stones Throw

1. Truth of the Truth (3:24)
  2. Premium (5:10)
  3. Forever (2:36)

met Chace Infinite

4. Born Into It (4:04)

met Bad Lucc

5. Do Ya Thang Girl (JOOK) (3:55)

met Casey Veggies en Picaso

6. On My Job (3:33)

met Skeme

7. LA Blues (3:55)

met Planet Asia en Tri-State

8. Classic (4:35)
  9. Through the Motions (4:13)

met David Banner en Fiend

10. Married to the Game (4:16)

met Chace Infinite en Double R

met Reks

14. Smoke On (4:20)

met Dom Kennedy en Baby D

1,5
Verrassend leuke gastartiesten. En Statik Selektah stelt de laatste tijd zelden teleur (hoewel hij ook nooit echt met een briljante productie op de proppen komt). Laten we hopen op weer eens een toffe Stones Throw-release.

avatar van He$$el_01
Met Baby D wordt Lil Wayne bedoeld?

avatar van Yestsida
He$$el_01 schreef:
Met Baby D wordt Lil Wayne bedoeld?

Aangepast.

avatar van He$$el_01
Oké mooi. Niet dat ik veel meer van deze Baby D verwacht, maar wie weet.

avatar van Harderwiek
Heb zo'n idee dat dit weer een vrij standaard en weinig speciaal plaatje gaat worden die zich niet zal onderscheiden van vele anderen.

1,5
Die kans zit er heel dik in. Of het gaat toch gewoon slecht worden, Premium is een vervelend nummer. De rappers van SAS behoren sowieso niet tot mijn favoriete rappers.

1,5
Tot Stereotype stond er op elk Strong Arm Steady-album tenminste één memorabele track. Omdat dit nu niet het geval is, blijft er een plaat over die door de liefhebber moeiteloos kan worden overgeslagen.

Lees hier mijn recensie op Hiphopleeft.

avatar van Harco
Smoke On is behoorlijk memorabel, Rob. Vooral die classic flow van Krondon op die track. Maar Smoke On stond dan ook al op Population Control.