The Presets - Pacifica (2012)

Australiƫ
Electronic / Dance
Label: Modular

1. Youth in Trouble (6:19)
  2. Ghosts (3:29)
  8. Surrender (4:16)
  9. Fast Seconds (5:12)
  10. Fail Epic (5:46)
avatar van TheRookie
Het eerste nummer Youth In Trouble klinkt anders dan ik gewend ben van The Presets. Meer techno, minder pop. Zeer benieuwd naar de rest van het album. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van The Presets en ik heb goede verwachtingen voor Pacifica. Toch vind ik het wel jammer dat ze na vier jaar, maar met 10 nieuwe nummers komen. Ik hoop dat er op de singles nog extra nummers verschijnen.

avatar van venderkets
Matig vervolg. Na 2 luisterbeurten een paar nummers die opvallen, maar vooral in negatieve zin.

avatar van I-do-not-exist
Wat hebben die Modular albums vaak foute, oerlelijke hoezen zeg, jezus christus (met uitzondering van Cut Copy natuurlijk)

avatar van aphexfreak
Lekker album! Een stijlbreuk met de vorige plaat, die mij ook zo goed beviel. Het klinkt allemaal wat dromeriger, en er zit meer focus in de tracks. Mooie lyrics ook. Beste track is Ghosts, gegarandeerd niet meer uit het hoofd te krijgen. Hij heeft wel meer luisterbeurten nodig dan zijn voorganger.