Ying Yang Twins - U.S.A. (United State of Atlanta) (2005)

Label: Tvt

1. All Good Things (Intro)
  2. F*** the Ying Yang Twins

6. Ghetto Classics
  7. The Courthouse (Skit)
  8. 23 Hr. Lock Down

met Bun B

9. Sex Therapy 101 (Skit)
  10. Wait (The Whisper Song)
  11. Sex Therapy 102 (Skit)
  12. Pull My Hair
  13. Sex Therapy 103 (Skit)
  14. Bedroom Boom

met Avant

15. The Walk

met Da Muzicianz, Countri Biggz, Homebwoi en B.G.

16. Hoes

19. Shake

met Pitbull

20. My Brother’s Keeper

met Anwar

21. Dedication and Upcoming Events (Skit)
  22. U.S.A.
  23. Wait [Remix]

met Busta Rhymes, Missy Elliott, Mr. Collipark, Free en Lil' Scrappy

avatar van JAHJAH
Gewoon een zwaar relaxte CD voor de hip-hop liefhebber...

avatar van Word_Play
Ben normaal gesproken geen fan van hun geschreeuw, maar ik moet zeggen dat Wait en zijn remix errug lekkere tracks zijn. Misschien juist omdat ze hier niet schreeuwen.

avatar van T.O.
Ik vind Wait ook wel origineel nummer. Helaas vind iedereen die ik ken het verschrikkelijk

avatar van snoopy
crunk rap is cool

avatar van Reijersen
Totaal niet mijn muziek. Alleen het nr Long Time (ft. Anthony Hamilton) vind ik de moeite waard. En dat ligt dan meer aan Anthony als aan de Twins.

de score voor dit album is niet erg hoog, dus toen wou ik het album ook niet beluisteren, maar nu heb ik hem toch beluisterd, en ik moet je zeggen dat het een zeer relaxt en verrassend aangenaam hip hop album is.

deze score moet egt omhoog een heel chill album van de ying yang erg grappig en mooie rustige nummers vette beats cker wel vet 5 sterren omdat deze omhoog luisterd lekker weg

avatar van Cath
nee, ook niet mijn muziek.. ik ben zoiezo niet bepaald van de Dirty South rappers, behalve Mike Jones!! (Natuurlijk;D.. Trouwens hij staat nog niet op deze site.. )
Maargoed, ik ben ook niet zo van reggeaton gedoe, en daar klinken sommige beats verdacht veel naar.
Dus nee, niet mijn ding.

Electro_
Cath schreef:
Trouwens hij staat nog niet op deze site..

Nou, voeg hem toe! Er mankeert toch niks aan je typvingertjes?

avatar van psychonaatje
Electro_ schreef:
Nou, voeg hem toe! Er mankeert toch niks aan je typvingertjes?

Moehahaha! Nu heb ik 'm al ingestuurd...

Ontopic: Ik vind Wait (The Whisper Song) echt verschrikkelijk. Hoe is dat nummer in vredesnaam ontstaan? "Ehhhhhh, is er al weleens gefluisterd op een hip-hop nummer?" "Ehhh, nee, volgens mij niet." "Laten wij dat dan gaan doen!" Lieve Ying Yang tweeling: er is een reden dat dat nog nooit is gebeurd: het is namelijk ontzettend irritant! Als je iets verzonnen hebt wat nog nooit gedaan is, wil dat nog niet (a) zeggen dat je dat idee ter uitvoering moet brengen en (b) dat je een heel nummer daarop moet baseren. Maar goed, da's mijn mening.

Electro_
Haha okee dan! Ik vind Wait best wel leuk, niet omdat het origineel is maar omdat het gewoon lekker klinkt.
*Start LimeWire op om hem te downloaden* (Want dit album koop ik dus ammenooit niet.)

Ik vond Wait een tikje saai, maar op The Box komt ook Shake wel eens langs en dat vind ik wel een leuk nummer. De raps zijn tamelijk beroerd, maar het refrein klinkt behoorlijk fel en opruiend. Erg goed gedaan.

avatar van MJ_DA_MAN
The Wait remix is nog wel een leuk nummertje, de rest is dirty south zooi, zonder orginalitiet, enkel goed voor een avondje club

eazyfan
SUCKT ze hadden moeten stoppen

avatar van Josje
ik vind hun eng
sommige liedjes zyn wel oké..

Dit is een goed album, ze kwamen helemaal terug. Een mooie platinum disc, hier is niks op aan te merken. voor mensen die hier iets op aan te merken hebben, dit album heeft kwa eerste deel meer realiteit in zich dan G-Unit.

C Changes schreef:

Dat is dan mooi, want realiteit is bij beide cd's zeer ver te zoeken.

Reijersen schreef:

Dat is dan mooi, want realiteit is bij beide cd's zeer ver te zoeken.

Nu voor jou, heb je miss ooit gehoord van Pimp C, heb je miss ooit goed gelezen Meer Realiteit Dan G-Unit. Pul My Hair is freak shit maar Ghetto Classics en 23 Hr. Lock Down zijn toch wel zeer realistisch. Jij hebt duidelijk het intervieuw in the Scratch met Mr. Collipark niet gelezen.

C Changes schreef:

Voor mij inderdaad, daar gaat het ook om op MusicMeter; ieders mening. Laat ik het dan zo zeggen: ik vind G-Unit totaal geen realiteit hebben, evenals Ying Yang Twins, daarom zal ik die realiteit van dit tegenover dat van G-Unit niet veel hoger vinden, zoals jij wel vind.

Pimp C ken ik niet, maar ik lees wel goed hoor. Heb het gewoon niet zo op deze simpele commerciele hiphop.

Moet ik dat interview in Scratch gelezen hebben dan?

Jah eigenlijk wel en Pimp C daar is het beste nummer van dit album aan op gedragen, je moet toch een beetje achtergrond kennen en Scratch is een heel chill Hiphopblad. Maar ik respecteer je mening;)

avatar van Reijersen
Ik hoef van mezelf niet achtergrond te weten als ik naar muziek luisteren, tenminste niet naar de hiphop wat ik luister. Bij de soul(meer mijn genre) heb ik dat wel.

Ik ken het blad Scratch wel, lees het best vaak, maar ken het betreffende interview niet.

Ok dan, .. het was een artikel over de beste albums uit 2005

avatar van Julie
ik heb zo'n vooroordeel, normaal gezien is dit echt niet mijn genre
maar shake viel heel goed mee
misschien toch maar de moeite doen om het album helemaal te beluisteren

avatar van levenvergeten
Adam Levine is toch van Maroon 5, die hebben toch andere lyrics als:

" You heard what I said, we need to make our way to the bed
And you can start usin' yo head
You like to fuck, have yo legs open all in da butt
Do it up slappin ass cuz the sex gets rough
Switch the positions and ready to get down to business
So you can see what you've been missin'
You might had some but you never had none like this
Just wait til you see my dick "
Uit: Wait(The Whisper Song)

Ben benieuwd wat hij hier doet

avatar van Ali Chemicali
Ik ben gegrepen door het nummer Wait, gewoon zo chill,,.. Normaal benk absoluut geen Hip=Hopper maar voor Wait maak ik een uitzondering

avatar van Max Payne
Ik hoor dit soort muziek niet te waarderen, en verdraaid wait the whisper song, ik heb dat concept nog nooit zon meegemaakt! en die bass erin, heerlijk gedaan..

en dan kom je nu Shake tegen, ook wer zo simpel maar weer pakkend

avatar van MJ_DA_MAN
Is jouw lievelingsgetal 5 ofzo?

avatar van *Nientjah*
Max Payne schreef:

en dan kom je nu Shake tegen, ook wer zo simpel maar weer pakkend

Ja wait en shake zijn idd goed

avatar van Giga_byte
1,5
Damn, wat een slechte plaat !
"Wait" en "Sake" Zijn leuk. Er is echter een ding wat wel geweldig is, en dat is de Remix van "Wait" ! Die is echt wel vet.

avatar van Nine
Staan relaxe nr's op maar dat is pas op het einde dan begint het op iets te lijken. De eerste 13 nr's zijn niet veel. Het einde maakt het tog nog goed en vind het dan lkkre nr's met beats die je nergens anders hoord. Het begin laat het gemiddelde tog echt zakken van dit album en kom ik uit op een 3*..

SvV_Ying
Voor mij is dit nog steeds de beste CD van de Ying Yang Twins, Long Time, Live Again, Ghetto Classics, Wait, Put That Thang Down, Wait Remix, Shake, Pull My Hair, My Brother's Keeper en Badd vind ik allemaal top

avatar van thomzi50
0,5
Ik vind het een regelrechte ramp. Waar ik op het album Me & My Brother soms nog wel een lekkere beat kon vinden, vind ik dit helemaal niks. Productioneel is het alleen maar uitgekauwd en vooral altijd slechter dan dat wat het nabootst, over de inhoud hoef ik niet eens te beginnen, rappen kunnen ze ook niet, origineel wordt het natuurlijk ook nergens, de gastartiesten zijn eigenlijk allemaal kut en het duurt ook nog eens veel te lang.

avatar van SvV
SvV
Eindelijk dit album weer in bezit, was m kwijt en TVT Records is failliet gegaan dus duurde even (7 maanden) om een nieuwe te regelen. Echt een top album. Zet hem niet meer zovaak op omdat ik elk woordje en elk zinnetje ken maar toen deze net uitkwam was het echt geweldig met natuurlijk Wait als topper. Eigenlijk vind ik alle nummers geweldig. Kom aub snel met een nieuw album!!