Curren$y & Harry Fraud - Cigarette Boats (2012)

Label: Jet Life

1. Leaving the Dock (3:03)
  2. WOH (3:01)

met Styles P

3. Biscayne Bay (2:08)
  4. Mirrors (3:04)

met Smoke DZA

5. Sixty-Seven Turbo Jet (3:19)
avatar van Rhythm & Poetry
Heerlijk EP'tje weer van Spitta. Kan ook niet misgaan natuurlijk met Harry Fraud achter de knoppen. Het resultaat stond dan ook eigenlijk van te voren al vast: sterke, wat meer ingetogen producties en een relaxte gastheer.

avatar van Silky & Smooth
Spitta Andretti?

avatar van Harco
Ja, die bijnaam gebruikt-ie al langer, Jelle.

Gouden combinatie, dit. Keiharde jaren '80 samples. Harry Fraud is baas. WOH knalt vooral. Bam.

avatar van Colucci_Era
Harry Fraud (voor mij totaal onbekend) heeft me hier aangenaam verrast, heerlijke beats staan er op deze EP. Hopelijk maakt Curren$y nog een album met Harry Fraud, want deze combinatie is imo zeer geslaagd.

avatar van Norim
Harry Fraud heeft er wel een album met Action Bronson aankomen

avatar van j.b.b.l
Wat een helden. Sixty-Seven Turbo Jet

avatar van inder.b
Heerlijk dit! vooral WOH, wat een vreselijk relaxte beat!

avatar van SpaceLee
WOH, dikke schijf.