The Louvin Brothers - The Family Who Prays (1958)

Country
Label: Capitol

1. The Family Who Prays (2:54)
  2. Born Again (2:23)
  3. If We Forget God (2:35)
  4. Satan Lied to Me (2:20)
  5. God Bless Her ('Cause She's My Mother) (2:30)
  6. Love Thy Neighbor as Thyself (2:38)
  7. Preach the Gospel (2:26)
  8. Just Rehearsing (2:35)
  9. Pray for Me (2:52)
  10. Satan and the Saint (2:22)
  11. Swing Low, Sweet Chariot (2:48)
  12. Make Him a Soldier (2:36)
avatar van frolunda
Net zo sterk als Satan is real of Tragic songs of life,de blijde boodschap wordt weer vol overgave verkondigt.Onbegrijpelijk dat Ira Louvin daar in het 'echte' leven toch wat meer moeite mee had.

avatar van iemand74
Waarschijnlijk hun beste, deze plaat heeft alles wat de Louvin Brothers zo goed maakt. Onvoorstelbaar goede, inventieve samenzang; beklemmende teksten over Satan en God, Zonde en Verlossing; de mandoline van Ira die op Satan is Real wat meer op de achtergrond kwam te staan. Aan te raden!

avatar van spinout
Ik lees op wiki dat dit eigenlijk een verzamelalbum is van singles opgenomen tussen 1952 en 1955.