La Oreja de Van Gogh - Lo Que Te Conté Mientras Te Hacías La Dormida (2003)

Spanje
Label: Sony

1. Puedes Contar Conmigo (4:08)
  2. 20 de Enero (3:13)
  3. Rosas (3:49)
  4. Deseos de Cosas Imposibles (3:36)
  5. Geografía (3:54)
  6. Un Mundo Mejor (3:26)
  7. Tú Y Yo (3:46)
  8. La Esperanza Debida (3:08)
  9. Vestido Azul (3:59)
  10. Adiós (3:45)
  11. Perdóname (3:58)
  12. La Paz de Tus Ojos (3:11)
  13. Nadie Como Tú (3:19)
  14. Historia de un Sueño (3:40)
avatar van Thuurke
Nooit gedacht dat ze in Spanje serieuze rockmuziek konden maken, maar deze groep (vrij vertaald Het oor van Van Gogh) zijn een beetje de Cranberries van Spanje, maar dan veel beter. Overbekend in Spanje en alles waar er in de wereld nog meer Spaans spreekt, maar onbekend in de rest van de wereld, jammer want het is goeie originele muziek en goeie teksen, alleen jammer dat het Spaans is.

Heel lekkere en energieke muziek, die heel bekend is, niet alleen in Spanje, maar ook in Zuid America. Maar helaas niet erg bekend in Nederland.

Thuurke schreef:
alleen jammer dat het Spaans is.

jammer?? had je liever gehad dat het Engels was dan? Juist de Spaanse taal maakt deze muziek bijzonder.

avatar van Poeha
Rosas klink in ieder geval prima.