Coldplay - God Put a Smile upon Your Face (2003)

Label: Parlophone

1. God Put a Smile upon Your Face (4:59)
  2. Crests of Waves (3:40)
  3. Animals (5:35)
  4. Murder (5:36)
  5. In My Place [Live] (4:03)
  6. Yellow [Live] (5:14)
avatar van Nicolage Rico
Waarom staan deze "albums" (dat zijn het geeneens) eigenlijk op deze site? Ze hebben in principe 3 albums uitgegeven (+ de live-cd = 4).

avatar van Jordy
Zullen we die discussies maar centraal in het forum voeren? Daar is dit uitgebreid besproken.

God Put a Smile upon Your Face kan gerust 1 van de beste nummers ooit gemaakt genoemd worden, en Crests of Waves maar vooral Animals & Murder zijn pareltjes die gemakkelijk het niveau van
A Rush of Blood to the Head halen...

avatar van Blue88
JJ_D schreef:
A Rush of Blood to the Head halen...

Helemaal mee eens. Deze Ep heb ik net via internet gekocht. Smullen..

avatar van KKOPPI
Crests of Waves = fantastisch