Evan Dando - Baby I'm Bored (2003)

Label: Bar None

1. Repeat (3:14)
  2. My Idea (2:34)
  3. Rancho Sante Fe (4:23)
  4. Waking Up (2:36)
  5. Hard Drive (3:14)
  6. Shots Is Fired (2:47)
  7. It Looks Like You (3:16)
  8. The Same Thing (3:42)
  9. Why Do You Do This to Yourself? (1:59)
  10. All My Life (3:11)
  11. Stop My Head (3:35)
  12. In the Grass All Wine Colored (3:28)
avatar van thebestfreaks
Het is Evan Dando, en je moet er natuurlijk een beetje van houden, maar als ik deze plaat luister mis ik The Lemonheads geen moment.
Een lekker ongedwongen tussendoortje, met een klein Giant Sand randje, en dat is altijd goed!
Hoogtepunt voor mij is Rancho Santa Fe.

tondeman
Ik ken de toedracht van de plaat niet, noch de precieze geschiedenis van Dando, maar dit komt op mij over als een samenraapsel van dingetjes die hij nog had liggen?
Soms erg mooie liedjes - "The Same Thing" zegt denk ik alles in deze: een masterclass in pop/rock - maar sommige liedjes komen over als ideetjes die nog wat opgepoetst hadden kunnen worden. "Waking Up" bijvoorbeeld, hoe erg kun je op 2 gedachten hinken?
Over de hele wel erg goed te luisteren natuurlijk en een 4.

avatar van LeRoi
Lemonheads OK, solo toch minder helaas...voor den liefhebbert te bemachtigen via MMD dus...

avatar van Twinpeaks
Geen onaardig plaatje van Dando . Sommige dingen lijken probeersels maar over de hele linie is het niet verkeerd. Rancho Santa Fe is een mooi nummer . En ook All My Life mag ik graag horen.
We beginnen met 3 sterren .