The Opposites - Slapeloze Nachten (2012)

Label: Top Notch

1. Slapeloze Nachten (3:49)
  2. Blam Blam (2:55)

met Adje

3. Kickstart (4:20)

met Faberyayo en Sjaak

4. Ga Je Lekker (3:10)
  5. Slapeloze Nachten [Instrumental] (3:50)
avatar van Delars
Blam Blam

avatar van Rhythm & Poetry
De eerste twee tracks zijn sterk, vooral goed geproduceerd. Bovendien heeft Slapeloze Nachten een overtuigend gebracht refrein en is Adje in vorm op Blam Blam. Helaas zijn track drie en vier van het oude niveau van The Opposites. Ergerlijke raps en ook productioneel beduidend minder. Daarom ga ik dit toch een ruime onvoldoende geven, want als je zelfs zo'n korte EP maar voor de helft weet te boeien dan verdien je in mijn optiek niet meer.

avatar van toris
Aardig EP'tje voor een keer, maar interessant genoeg om vaker te draaien is het niet. De eerste 2 tracks zijn wel aardig, maar "kickstart" en "ga je lekker" zijn me wat te melig.

avatar van party
leuke ep. de eerste drie tracks zijn goed de laatste niet zo. de beats zijn ook niet alemaal op zen best. aleen de beat van slapeloze nachten en blam blam.

avatar van KILLERBEE99
Slapeloze Nachten en Blam Blam zijn erg leuke nummers.

nr. 3 vind ik dan minder, en nr 4 gaat wel. De Instrumental is ook leuk.

GCITY050
Zelfs Adje komt hard op een beat van Big2. Maar uiteraard murdered Twan hem weer in de outro!

avatar van Linius
Ben Slapeloze Nachten met de tijd wel meer gaan waarderen. Leuk nummertje

avatar van Booyo
Ik vind Kickstart dan weer behoorlijk vet. Harde beat.