Carly Simon - Playing Possum (1975)

Label: Elektra

1. After the Storm (2:49)
  2. Love Out in the Street (3:43)
  3. Look Me in the Eyes (3:36)
  4. More and More (4:04)
  5. Slave (3:56)
  6. Attitude Dancing (3:54)
  7. Sons of Summer (3:08)
  8. Waterfall (3:34)
  9. Are You Ticklish (2:28)
  10. Playing Possum (3:56)
Mooi album. Hoogtepunten: After the storm, Slave, Waterfall en ook de single Attitude dancing valt lekker weg te luisteren. Het hele album, trouwens. Mooie hoes!

avatar van reptile71
Ik heb niks met de muziek op dit album, maar die hoesfoto... die is ronduit erotisch, zeker als je hem op formaat van de LP hoes voor je ziet.

avatar van Gert1980
Geweldige hoes, voor die tijd zeer provocerend, bedoel toen Madonna tien jaar later in haar ondergoed rondliep sprak men er zelfs nog schande van.
Toch vreemd dat de carrière van mevrouw Simon nooit grotere proporties heeft aangenomen. Carly had als jonge vrouw een gigantische uitstraling, beschikt over een groot songwriters talent, werd diverse keren vergeleken met mensen als Joni Mitchell en Elton John, maar toch... echt gigantisch van de grond komen wilde het maar niet. En dat terwijl ze pareltjes heeft geschreven en gezongen.

Playing Possum is één van mijn favoriete Carly albums. Vnd het vroeger jammer dat bij de cd versie haar ogen van de hoes zijn gesneden, maar ja wie wil er anno 2020 nog cd's? De vinyl hoes is een plaatje!