Face to Face - Don't Turn Away (1994)

Punk / Rock
Label: Fat Wreck Chords

1. You've Done Nothing (2:52)
  2. I'm Not Afraid (3:08)
  3. Disconnected (2:47)
  4. No Authority (3:00)
  5. I Want (2:42)
  6. You've Got a Problem (3:27)
  7. Everything Is Everything (2:44)
  8. I'm Trying (1:59)
  9. Pastel (3:13)
  10. Nothing New (3:26)
  11. Walk Away (2:09)
  12. Do You Care? (3:01)
  13. 1,000 X (2:34)
avatar van Ro3l
Redelijk onbekend punk-rock pareltje. Misschien is mijn mening wat gekleurd, omdat dit zo'n plaat is waarmee ik mijn puberjaren heb overleefd, maar had toch wat meer reacties verwacht hier. 'Disconnected' is toch een echt klassiek skatepunk-Anthem?

avatar van LinkinPark90
Geweldig debuut van deze punkrock band uit de Fat Wreck Chords-stal.

Een lekker rauw punkrock album dat in dezelfde tijdsgeest als een Dookie van Green Day is gemaakt maar meer neigt naar Fat Wreck artiesten zoals NOFX, oude No Use For a Name en Strung Out.

‘Disconnected’ blijft een klassieker. Ook de opvolger van dit album ‘Big Choice’ is een aanrader voor de fans van onvervalste 90’s punkrock.

avatar van koosknook
LinkinPark90 schreef:
Geweldig debuut van deze punkrock band uit de Fat Wreck Chords-stal.

Bedankt, ken deze band niet. Eerste kennis making is wel aardig. Alleen de vocals overtuigen me nog niet zo.

avatar van koosknook
Het zal zeker een generatie dingetje zijn, maar ik mis een boze stem en een strakke en volle ritmesessie en dito productie wat bijvoorbeeld tijdgenoot Use for a Name wat mij betreft wél heeft!
'No Authorithy' is in beginsel een leuk nummer, maar veel te braaf.