Sebadoh - Smash Your Head on the Punk Rock (1992)

Label: Sub Pop

1. Crisis (2:52)
  2. Brand New Love (4:03)
  3. Notsur Dnuora Selcric (3:03)
  4. Vampire (2:43)
  5. Good Things (1:25)
  6. Cecilia Chime in Melee (4:19)
  7. Everybody's Been Burned (3:14)
  8. Junk Bonds (1:53)
  9. New Worship (2:20)
  10. Mean Distance (3:11)
  11. Pink Moon (2:01)
  12. Mind Meld (7:09)
fastpulseboy
vette plaat met enorm veel ruis, hehehe
maar de nummers zijn mooi!

avatar van dj maus
Een verzamelaar voor de Amerikaanse markt met tracks van twee EP's die alleen in Europa verkrijgbaar waren: Sebadoh vs. Helmet en Rocking The Forest.

Later zijn die twee EP's ook nog samen op LP en CD uitgebracht. Die uitgave bevat 5 tracks meer dan Smash Your Head... , waaronder de geweldige single Gimme Indie Rock, en die zijn ook nog eens in een logischere volgorde zijn gezet dan hier, dus koop die plaat in plaats van deze.

Gimme Indie Rock staat ook op Rocking The Forrest. Maar denk een andere versie, ik ga er ieder geval achteraan.

avatar van dj maus
Ik had het toch ook over Rocking The Forest?

Heb de tekst maar even geëdit en wat begrijpelijker gemaakt.

dj maus schreef:
Ik had het toch ook over Rocking The Forest (die samen met Sebadoh vs. Helmet dus op 1 LP c.q. 1 CD is verschenen).

Ah ok, was wat onduidelijk want ik zag ook tracks van Rocking op deze versie staan.