Iggy Azalea - Glory (2012)

Australiƫ
Label: Grand Hustle

1. Millionaire Misfits (3:42)

met B.o.B en T.I.

2. Murda Bizness (3:31)

met T.I.

3. Runway (3:40)

met Pusha T

4. Me, Myself, My Money (3:52)
  5. Flash (4:18)

met Mike Posner

6. Glory (4:06)
avatar van Yestsida
Deze FreEP is het debuut van Iggy Azalea op T.I.'s Grand Hustle Records.

Eerst vond ik de single, Murda Bizness, niet denderend, maar het nummer is toch gegroeid bij me. Sinds gisteren zit ik met het refrein in mijn hoofd, en het heeft ook een vrij toffe beat. T.I. doet het vrijwel altijd wel goed bij mij.

Nergens klinkt het echt slecht, maar ik ben blij dat er maar 6 nummers op deze EP staan. Iggy's stem is namelijk vrij vervelend om naar te luisteren. Gelukkig zorgen de gastartiesten voor genoeg afwisseling.

Een krappe 3*.

avatar van Rhythm & Poetry
Vrouwen kunnen echt niet rappen. Heel soms een positieve uitzondering, maar over het algemeen klinkt het allemaal zo ontzettend geforceerd. Hetzelfde geldt voor deze mevrouw. Het is nep.

avatar van Yestsida
Vind ik ook. Van de huidige lichting femcees ben ik alleen onder de indruk van Snow tha Product. Nicki Minaj kan me zo af en toe ook wel positief verrassen, zoals op Kanye's MBDTF.

avatar van Rhythm & Poetry
Ja, voorheen had je ook nog weleens Jean Grae die goed voor de dag kon komen (bijvoorbeeld op A-Alikes).

avatar van Yestsida
Zij hoort inderdaad tot de top vrouwelijke MCs! Van het hetgeen dat ik ervan gehoord heb natuurlijk...

avatar van Silky & Smooth
Ik vind het niet zo slecht allemaal. Zeker niet goed, maar ze zal waarschijnlijk wel meekomen in deze tijd. Het zal wel hetzelfde verhaal worden als Nicki Minaj. Luistert makkelijk weg en soms een verrassing. Nicki liet op o.a. Monster en Blazin' ook horen dat ze zeker wel kan rappen. Runway vind ik het lekkerste nummer.