Smash Mouth - Magic (2012)

Label: 429

1. Perfect Planet (2:36)
  2. Live to Love Another Day (2:41)
  3. Magic (2:59)
  4. Justin Bieber (2:33)
  5. Out of Love (3:35)
  6. Flipping Out (3:00)
  7. Future Ex Wife (2:29)
  8. Better with Time (3:14)
  9. The Game (2:36)
  10. She's Into Me (3:20)
  11. Don't You Forget About Me (4:21)
avatar van jerome988
Volgensmij ben ik zo'n beetje de enige MM-gebruiker die Smash Mouth nog volgt; en ik ben best benieuwd naar dit album, aangezien de band zelf erg lovend over deze plaat is.

avatar van Selustarius
jerome988 schreef:

Nee hoor, ik volg Smash Mouth ook nog steeds! Vind het heerlijke muziek. Ben ook benieuwd naar dit album ^^

avatar van jerome988
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben

avatar van Hanszel
jerome988 schreef:
.... aangezien de band zelf erg lovend over deze plaat is.

Haha, wij van WC-eend adviseren WC-eend

Ik heb alleen Fush yu mang, die vind ik alleraardigst, onlangs weer herontdekt maar verder ben ik Smash Mouth al een hele tijd uit het zicht geraakt... Misschien dit ook maar eens luisteren, gezien mijn hernieuwde adoratie voor Fush Yu Mang.

Hanszel schreef:

Haha, wij van WC-eend adviseren WC-eend

Ik was een naïeve jongen in 2012 Wel een fijn plaatje dit overigens, buiten Justin Bieber om volledig de moeite waard!