Melissa Etheridge - 4th Street Feeling (2012)

Label: Island

1. Kansas City (3:20)
  2. 4th Street Feeling (3:33)
  3. Falling Up (3:38)
  4. Shout Now (3:17)
  5. The Shadow of a Black Crow (3:18)
  6. Be Real (3:52)
  7. A Disaster (4:07)
  8. Sympathy (3:53)
  9. Enough Rain (2:50)
  10. A Sacred Heart (4:23)
  11. I Can Wait (3:30)
  12. Rock and Roll Me (5:59)
  13. You Will *
  14. The Beating of Your Heart *
  15. Change the World *
avatar van IntoMusic
Heerlijk weer een nieuwe Melissa. Mooi stukje over dit album op haar eigen site. Kortom: terug naar waar het allemaal begon.

avatar van IntoMusic
Inmiddels gelekt. Gaat deze week gelijk mijn ipod op. Na een onverwachts mooie release van Knopfler, hoop ik dat deze even verassend zal zijn.

avatar van vanwijk
Eerste keer gehoord vandaag. Viel niet tegen. Mooie uitvoering met leuk boekje.

avatar van vin13
Haar stem vind ik beter geworden, gerijpter.
Mooie teksten met melancholie en ook levenslust.
De rustige nrs. geven de ruimte voor de mooie teksten, retrospectief, jeugd.
Ook de productie klinkt goed.

avatar van Rinus
Degelijk album, maar ik vond voorganger "Fearless love" een stukje beter, die rockte meer .Hier staan toch wat meer ingetogen en/of poppier nummers op. Voor de rest een aangenaam album.

avatar van Twinpeaks
Toch wel een lekker albumpje. Je weet met Etheridge altijd waar je aan toe bent. Dat maakt het wel zo overzichtelijk. Inderdaad wat meer pop dan rock, maar het jasje past haar wel .Persoonlijke touch in de teksten en een strakke productie. Een prima score van 4 sterren