Swing Kids - Swing Kids (1994)

Punk / Metal
Label: Three One G

1. Disease (2:43)
  2. Line #1 (1:31)
  3. Clean Shade of Dirty (0:10)
  4. Warsaw (2:02)
  5. Blue Note (2:40)
avatar van niels94
De leden van Swing Kids zijn gewoon helden. Deze 7" (meer dan de helft van heel hun discografie ) laat zien waarom. Na een apart, jazzy intro gaat de band helemaal los, wat resulteert in een potje geweldige, loeistrakke screamo. Bevat tevens een cover: Warsaw, van Joy Division, die ze op geweldige manier in een screamojasje hebben gestoken.

avatar van Don Cappuccino
Ik lees net dat Justin Pearson in deze band zat, die richtte na deze band The Locust op.

avatar van bennerd
Het lukt mij maar niet om into deze band te geraken. Al heb ik het gevoel dat ik ze ooit nog episch geweldig ga vinden.

avatar van bennerd
bennerd schreef:

Een dergelijk bericht doet wonderen. Nu reeds enkele uren alles van deze band (sick joke) op repeat aan het draaien. Het kwartje begint serieus te vallen.