Deeds of Flesh - Crown of Souls (2005)

Label: Unique Leader

1. Crown of Souls (5:18)
  2. Medical Murder (4:41)
  3. Hammer-Forged Blade (5:09)
  4. Forced Attrition (4:01)
  5. This Macabre Fetish (3:58)
  6. The Resurrected (5:16)
  7. Incontestably Evil (4:03)
  8. Crimson Offering (5:21)
  9. Caught Devouring (4:24)
avatar van Hemdale
Deeds of Flesh weet weer een prima cd uit te brengen, voor sommige mensen misschien iets teveel van hetzelfde, wat ik wel kan begrijpen. Maar ik ben al jaren liefhebber van deze band en ik kan dit wel waarderen. Fijne death metal, wat nog niet vaak nagedaan is.

lambf
Matige death metal. Het lijkt net alsof ze in de begintijd van de death metal deze cd hebben gemaakt, vervolgens hem meer dan 15 jaar laten liggen en nu pas uit hebben gebracht. 3*

avatar van Hemdale
Pure onzin, lambf. Dit is toch zeker wél een grootse vordering tegenover hun eerdere albums, zowel in de productie als op muzikaal gebied.

Hemdale schreef:

Ik ken hun andere albums ook niet, maar aangezien ik dit ook maar matig vind, heb ik ook geen zin om ze te beluisteren.

lambf schreef:

Jammer, dan ligt brute technische death metal je blijkbaar niet.

Hemdale schreef:
Jammer, dan ligt brute technische death metal je blijkbaar niet.

Mischien niet, dan ga ik maar weer gewone brute death metal luisteren , want dat vind ik wel geweldig.