Eels - Electro-Shock Blues Show (2002)

Label: E Works

1. Cancer for the Cure (5:16)
  2. Fingertips Part III (1:20)
  3. Going to Your Funeral Part I (3:14)
  4. Efil's God (3:11)
  5. Souljacker Part I (4:31)
  6. My Beloved Monster (2:32)
  7. Novocaine for the Soul (4:22)
  8. Not Ready Yet (12:58)
  9. Last Stop (2:53)
  10. Everything's Gonna Be Cool This Christmas (3:00)
  11. Flower (3:26)
  12. Dead of Winter (3:21)
  13. Shock Blues (3:35)
  14. The Medication Is Wearing Off (4:15)
  15. Climbing to the Moon (15:04)
avatar van starbright boy
Registratie van een concert uit 1998

avatar van aslan
aslan (crew)
Waar ??

avatar van sjeng1
Engeland 1998

Deze versie van Not Ready Yet is zo onwaarschijnlijk goed. Ik sta iedere keer weer te stuiteren als ik hem hoor.

In datzelfde nummer komt E's waardering van Neil Young ook sterk tot uiting.

avatar van Kaaasgaaf
Ik zou graag willen weten hoe ik aan dit album kan komen.

avatar van Bert Wasbeer
Het antwoord is naar ik vrees: niet. Was alleen te koop via de website cd-baby.com maar daar is ie uitverkocht

avatar van vigil
Ik heb deze cd via een live concert van eels te pakken gekregen.

avatar van The Scientist
42 schreef:

In datzelfde nummer komt E's waardering van Neil Young ook sterk tot uiting.

Jups... vorig jaar in Groningen ook zo'n versie gezien, dat ging goed lang door. Stond er met mijn moeder, en ook die moest aan de heer Neil denken.

En inderdaad geniaal goed ja

avatar van dennisversteeg
Wat een mooie live-plaat!
Jammer dat niet een volledig concert uitgebracht is, maar alleen de openingsact-setlist met wat bonusnummers van andere optredens.
Alle versies klinken anders dan op deplaat, soms verstild, soms uitbundig, maar altijd indrukwekkend!