The Hackensaw Boys - Keep It Simple (2002)

Country
Label: Sonic Rendezvous

1. Dance Around (2:35)
  2. Ruby Pearl (2:37)
  3. Jonah (3:05)
  4. Miner (3:32)
  5. Smilin' Must Mean Something (3:40)
  6. Blue Run (2:35)
  7. Nashville (3:24)
  8. Keep It Simple (3:25)
  9. Grandma (3:17)
  10. When You Said I Love You (3:43)
  11. Gypsy (4:23)
  12. Keep Me Lord (3:37)
  13. Leni (4:14)
  14. Whereever You Are (3:51)
avatar van dudehere
dit stelletje ongewassen rednecks heeft in een paar dagen, in de huiskamer van 1 van de bandleden en met twee microfoons
deze fantastische bluegrass plaat gemaakt

en wie denkt dat bluegrass alleen ouwe lullen muziek is moet hier eens naar luisteren
elk nummer wordt met een zo frisse en energieke bijna punkachtige manier gespeeld dat het perfect in deze tijd past
en dat allemaal acoustisch dus met instrumenten als banjo, gitaar, staande bas, wasbord, fiddle.

avatar van AadL
kwam bij deze cd via zo n link op n online cd store 'buyers also bought this..'. t klonk er aanstekelijk en ik was benieuwd of dit een heel album leuk bleef. en kmoet zeggen ik ben aangenaam verrast, t is n lekker album, niet super goed maar absoluut geen miskoop! zeker als na n paar keer luisteren het typische niet alledaagse bluegrass geluid went, is t n blijvertje.