Murs & Fashawn - This Generation (2012)

Label: Duck Down

1. Just Begun (3:27)
  2. 64’ Impala (4:06)
  3. Reina de Barrio (Ghetto Queen) (3:17)

met Adrian

4. Stone Cold (3:15)
  5. Yellow Tape (2:50)

met Krondon

6. Peace Treaty (3:41)
  7. And It Goes (3:25)
  8. Slash Gordan (3:12)
  9. Heartbreaks & Handcuffs (3:16)
  10. This Generation (3:25)

met Adrian

11. Future Love (3:15)
  12. The Other Side (8:00)
avatar van René.
Toen ik reageerde stond alleen die zin er, voor de duidelijkheid.

MJ_DA_MAN schreef:
Natuurlijk niet bepaald een vriendelijk bericht van René., maar ik snap wel zijn punt, echter: het is al een tijdje niet meer toegestaan om recensies van andere sites over te nemen (kopiëren/plakken), zelfs als je hem zelf hebt geschreven en/of de site zelf er geen bezwaar tegen heeft.
Rare regel, wist ik niet trouwens.
Nu komt het juist over als goedkope spam; zeker als er één zin staat die puur bedoeld is mensen van deze naar een andere website te lokken.

avatar van Oldground
Productioneel is het gewoon erg goed. Heeft mij echt verrast. Ook Murs en Fashawn vullen elkaar uitstekend aan.

yellow tape is aan!!!
Westcoast rappers die geen onzin uitkramen

avatar van Anne Maaike
Twee MC's die hoog op mijn lijstje staan, dat kan bijna niet fout gaan. Een constant album al hadden ze inderdaad de gastartiesten achterwege mogen laten. Murs en Fashawn kunnen het hele album met gemak dragen. This Generation is zeker één van de betere Hip-Hop albums van 2012.