The Van Jets - Halo (2012)

België
Label: Belvédère

1. H A L O (0:46)
  2. Here Comes the Light (3:42)
  3. Broken Bones (3:57)
  4. Danger Zone (3:51)
  5. If I Was Your Man (4:15)
  6. Mystify (6:00)
  7. Short Notes (4:16)
  8. Cherry (2:46)
  9. Bankers (3:34)
  10. Waited Long Enough (3:09)
  11. Go Run Go Run the van Jets (3:54)
  12. Zodiac (5:22)
  13. Here Comes the Light [Gospel Version] (3:19)
avatar van JVT
JVT
Hier ben ik toch wel benieuwd naar. Here comes the light klinkt al zeker niet slecht!

avatar van mattman
Ik kijk er naar uit. De eerste single klinkt interessant. Net wat deze band nodig had.

In afwachting draai ik hun vorige 2 platen nog even...

Toen ik hoorde dat The Van Jets hun oude sound zouden verlaten, vreesde ik een beetje dat het een flop zou worden. Maar ze hebben het zeker niet slecht gedaan.
Het klinkt gewoon nog steeds als The Van Jets, maar dan met synths en effectjes op de gitaar. Daardoor neigt het allemaal wat meer naar pop, maar het nummer 'Waited long enough' deed mij bv. denken aan Balthazar, dus mij hoor je niet klagen.

avatar van arcade monkeys
Ik ben bijzonder benieuwd, Here Comes The Light is een goede track.

avatar van arcade monkeys
8 stemmen nog maar? In Vlaanderen is dit toch een vrij bekende groep, en het is nog een goed album bovendien.

avatar van IntoMusic
Nu bij DWDD, dus misschien komen de stemmen er nu wel aan

avatar van Erwin.c
Terwijl wij met een Nick & Simon zitten opgescheept komt er uit Belgie gewoon de een na de andere leuke band......

avatar van pdonidvie
Het derde album van 'The Van Jets' wordt hier op Musicmeter misschien een beetje genegeerd (waarom weet ik niet), maar de singles die ik de voorbije maanden al langs de radio hoor passeren zijn zeker de moeite waard. Ik ga toch eens op zoek naar het album.