M-Kids - Power (2003)

7. Boys & Girls (3:33)
  8. M-Kids Time (3:18)
  9. Kicken (3:14)
  10. Sun Samba (2:50)
  11. Op de Dansvloer (3:41)
  12. Alles Kan (3:26)
  13. Swingen [Remix] (3:20)
ook een leuke cd!!! Swingen Remix lijkt niet op de oude in ieder geval.
Kussen is mijn favoriet van de deze.

avatar van Film Pegasus
Dit is een echt tieneralbum dat ook gemeend klinkt. Onderwerpen als sms en kussen. Ook het openingsnummer hoor ik nu nog steeds op vele feestjes dat dankzij de In Zaïre herkenbaarheid een volle dansvloer veroorzaakt. Vooral de show in het sportpaleis was zoals het 9e nummer zegt 'Kicken'.

Hier ook melden dat m'n beoordeling subjectief is omdat ik als medewerker van de dansgroep waar de meiden vandaan komen er persoonlijk anders tegenover kijk. Muzikaal gezien ligt dit verder niet in de lijn van mij muzieksmaak (ben dan ook geen tiener meer).

avatar van Ducoz
Wat is er ooit terecht gekomen van deze dames? Na deze plaat ging het licht uit? Vond ze altijd wel heel knap(was de zelfde leeftijd)