Purpose & Confidence - The Purpose of Confidence (2012)

Label: Ill Adrenaline

1. The Break Down (2:12)
  2. Rep to the Death (3:40)
  3. Vision of Excellence (3:21)

met Cormega en Estee Nack

4. Rain Drops (3:17)

met Alizé Lugo

5. Murderous Verses (3:38)
  6. Felony Findings (4:15)
  7. Promise Me This (4:22)
  8. So Goes the Story (4:13)
  9. What's It Mean to You (2:26)

met Code Nine

10. Flawed (2:37)

met M-Credible

11. Old to the New (1:59)
  12. The Way That I Sound (2:47)
  13. Unstoppable (3:53)
  14. Harsh Realities (3:20)
  15. I Hate Good Byes (3:34)
Rene1979
Dit gaat heel vet worden.

Rene1979
En vet is het geworden! Erg dope plaat!!

avatar van The SS
word, vond Rashad een betere rapper dan Purpose maar jezus wat is dit toch een zalige plaat. Ill Adrenaline is een label dat erg sterke underground artiesten kent. Ben erg nieuwsgierig naar wat er nog meer uitgebracht zal worden door hen.

avatar van alexander-r
Na Confidence plaat met Rashad kan ik het niet laten om deze te checken, insiders vinden deze zelfs beter dan voorgaande! Ik ben benieuwd

avatar van thgryda
Dit klinkt vet!

avatar van Dakduivel
Degelijke raps, degelijke producties maar echt bijzonder wordt het helaas nergens. Van mij had het album wel tien minuten korten mogen duren want nu valt het gebrek aan variatie wel erg op. Met Vision of Excellence staat er wel een nummer op dat ik nog vaker zal draaien.