MellowHype - Numbers (2012)

Label: Odd Future

avatar van He$$el_01
Ik wel.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik ook. Heerlijk nummer.

Ik ook niet, maar waar ik wel vrolijk van wordt zijn latijnse vrouwen dat is dan weer een passie die ik deel met de heren van Odd Future.

avatar van Ploppesteksel
La Bonita kan er nog wel mee door, maar na 65 vorig jaar te hebben gehoord had ik toch meer verwacht van MellowHype.

avatar van Heester
Weer zo'n typisch Odd Future album, maar moet toch meer geluisterd worden om een mening te geven.

avatar van He$$el_01
Ik kan hier nog niet echt aan wennen ben ik bang. Jammer, Hodgy is toch een erg talentvolle rapper.

avatar van Jacktherapper
Verschrikkelijke teleurstelling. Ik verwachte hier toch wel aardig wat van. Platte meningloze beats en een ongeïnspireerde Hodgy Beats die veel beter kan! Earl Sweatshirt zal deze plaat makkelijk moeten overtreffen met zijn solo. On to the next one... zunde!

avatar van Flipm0de
Matig album. Hodgy laat nog wel regelmatig zien een prima rapper te kunnen zijn, maar Left Brain heeft weinig te melden. Ook de beats zijn vaak nietszeggend en ongeïnspireerd.

avatar van Minneapolis
Astro klinkt als een prima Frank Ocean nummer met een gastbijdrage van MellowHype (terwijl ik maar weinig van Ocean's samenwerkingen echt de moeite waard vind).