blink-182 - Take Off Your Pants and Jacket (2001)

Punk / Rock
Label: MCA

1. Anthem Part Two (3:48)
  2. Online Songs (2:25)
  3. First Date (2:51)
  4. Happy Holidays, You Bastard (0:42)
  5. Story of a Lonely Guy (3:39)
  6. The Rock Show (2:51)
  7. Stay Together for the Kids (3:59)
  8. Roller Coaster (2:47)
  9. Reckless Abandon (3:06)
  10. Everytime I Look for You (3:05)
  11. Give Me One Good Reason (3:18)
  12. Shut Up (3:20)
  13. Please Take Me Home (3:05)
  14. Time to Break Up * (3:05)
  15. Mother's Day * (1:37)
  16. What Went Wrong * (3:13)
  17. Fuck a Dog * (1:25)
  18. Don't Tell Me It's Over * (2:34)
  19. When You Fucked Grandpa * (1:39)
avatar van NERD
Sommige nummers zijn toch wel heel behoorlijk hoor. "Stay together for the Kids" op deze CD en "Adam's Song" of Enema Of The State zijn bijvoorbeeld in veel opzichten erg goed.

bono
Anthem Part two heeft wel een coole riff. net als stay together for the kids en first date. Mooi in elkaar gestoken die handel 4*

avatar van Eddie
Lekkere pakkende plaat, met nummers die veel beter in elkaar zitten dan je op het eerste gehoor zou zeggen, dit is echt goed gespeeld.

Heerlijke cd met goede riffjes. Leuke simpele teksten en punk-rock zoals die moet zijn. Anthem Part two en The rock show zijn gewoon goed. De rest dendert gewoon verder mee met de rest.
Een van Blink's beste cd's. 4*

Ja, een erg goede band met hele sterke songs. jammer dat ze nooit geaccepteerd zijn door de gehele punkscene omdat ze te commercieel zouden zijn. nou en als je songs maar goed zijn toch?

dillingerescape schreef:

Dat is bij mij sowieso een vereiste, niet of de 'scene' ze accepteer maar of ik de nummers goed vind. En bij blink 182 vind ik dat zeker. Dat hele gezeik of iets commercieel is of niet dat heefd toch niets met de kwaliteit te maken.

nicolas
een gemiddelde van 3,02? op zich niet erbarmelijk, maar deze plaat vind ik toch in alle opzichten beter dan pakweg cheshire cat...

Bob Cremers
First Date een mooie nummer en nog andere.

Bob Cremers
Een mooi album 5 sterren waard toen ik nog een Blink fan draaide ik bijna alle liedjes van Blink 182.

Stay Together For The Kids is toch wel het beste nummer..

Ik heb goede herinneringen aan Blink 182 en aan deze cd. Take Off Your Pants and Jacket klinkt natuurlijk een stuk commercieler en "gemaakter" dan bijvoorbeeld Dude Ranch of Cheshire Cat maar vergeleken met die albums zijn ze zeker wat kwaliteit in hun geluid betreft zwaar vooruit gegaan.

Nummers zoals Anthem Pt.2, First Date, Stay Together For The Kids en The Rock Show blijven in mijn ogen klassiekers in de pretpunk "scene"
Na deze cd werd het helaas allemaal een stuk minder en vond ik er weinig meer aan.

Leuke tijd gehad met Blink 182, niet de beste cd maar zeker 1 die ik niet snel vergeet 4*

avatar van gameg
op myn versie staat er ook n nummer 15 op..geweldig humoristisch nummer xD

Feeder
gameg schreef:
op myn versie staat er ook n nummer 15 op..geweldig humoristisch nummer xD

We want to fuck a dog in the ass

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
Haha prachtig nummer ja . Zeer zeer lage humor . Verder lekker recht toe, recht aan punk albumpje, iets te commerciele punk alleen naar mijn mening.

Stay Together For the Kids blijft mooi vind ik, de videoclip van First Date is nogsteeds geweldig en de laatste 4nummers zijn ook nog wel cool! herinneringen... =)

avatar van SOAD
Het is wel een leuk cd'tje niet meer en niet minder.

D-ark
Dit luisterende ik toen ik 11/12 was (*gaat terug in die tijd). En ik hoor hem nu weer in 3 jaar en om eerlijk te zijn het is nog steeds onzettend leuk. Tekstueel is het ook bijzonder leuk vooral grappig. Muzikaal is het oersimpel maar wel zeer goed.

Ik ga maar even door op deze toer

3,5 voor de herringeren en vooral voor de muziek

avatar van radio 538
hou er niet zo van maar is vrij aardig.

3,5 ster

avatar van royals
Ik vindt dit wel het beste album van Blink 182. Ik vindt dat hierop de meeste goede songs staan zoals: Rock show, Fist Date, Stay together for the kiddies, Take me hoe, Anthem part 2, Online songs. Zoals je ziet veel goede liedjes -_-

Best album van Blink 182, wat geweldige meezingliedjes. Ook de bonustracks vind ik er goed, vooral Don't Tell Me That It's Over. Mijn favoriete nummer is Online Songs.

PriestMaiden
Deze heb ik ook in mijn bezit. Goede punk/rock cd met als hoogtepunt Stay Together for the Kids.
The Rock Show, First Date, Online Songs en Anthem part 2 zijn ook wel geinige tracks.

gewoon een goeie plaat van een prima band

nie echt mijn muziek maar steekt goed in elkaar, klinkt goed, niks op aan te merken

avatar van Ducoz
Kijk dit is nou pure geniet muziek, gewoon aan zetten.
Net zoals de American Pie films, no brainers.

Vind dit toch een stuk beter dan Green Day, die uiteraard vaak word vergeleken maar die nemen zich veel te serieus om een echte party band te kunnen zijn..

Ducoz schreef:
Kijk dit is nou pure geniet muziek, gewoon aan zetten.
Net zoals de American Pie films, no brainers.

Inderdaad, gewoon heelijke no nonsense punkrock. Vooral 'reckless Abandon' is erg sterk

avatar van pdonidvie
Fuck A Dog!