Roachford - Permanent Shade of Blue (1994)

Label: Columbia

1. Only to Be with You (4:21)
  2. Johnny (4:47)
  3. Emergency (4:37)
  4. Lay Your Love on Me (4:07)
  5. Ride the Storm (3:59)
  6. This Generation (4:08)
  7. I Know You Don't Love Me (5:43)
  8. Gus's Blues (Intro) (0:32)
  9. Do We Wanna Live Together (4:12)
  10. Cry for Me (4:34)
  11. Guess I Must Be Crazy (4:43)
  12. Higher Love (5:23)
Only to Be with You blijft toch wel een fijn nummer. Typisch eentje uit de categorie 'vergeten hits'.

avatar van Redz
Heeft me eerlijk gezegd zeer verbaasd dat dit album zo matig is beoordeeld! In de UK staat deze in alle lijstjes aan de top! Er staat geen slecht nummer op dus er is zeker geen sprake van een aantal "fillers". Only to be with you, Ride the Storm, This Generation zijn wat mij betreft de hoogtepunten van deze CD.

avatar van vigil
Laatst voor de live som van 1,50 bij de kringloop weggehaald. De erg fijne (radio) hit(je) Only to Be with You kon ik uiteraard al wel. Verder ook gewoon een fijn album zoals we van hem gewend zijn. Een paar stevigere rocktracks, wat pure pop en her en der de nodige soul invloeden met altijd sterke zang.