Kirko Bangz - PK4 (2012)

12. Lettin' Them Know

met Paul Wall

13. Laid Back
bennerd
Aan de gastartiesten te zien heeft Kirko zich al behoorlijk opgewerkt. Hoewel ik zijn vorige tape heel slecht vond, ga ik deze ook eens een kans geven.

avatar van Frank White
That Pole klinkt leuk, de rest niet echt goed geluisterd

avatar van hond racisme
Is het de bedoeling dat, als je de artiestennaam uitspreekt, het klinkt als een variatie op 'Kurt Cobain" of?

bennerd
Yup, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat inderdaad de bedoeling is. Ik ben wel eens benieuwd wat je van z'n muziek vindt

avatar van hond racisme
Ik kwam hem toevallig tegen op last.fm, daarmee. Zou ik het dan echt goed vinden, denk je? Varieert het dan zo hard van the usual Rick Ro$$/2chainz/Chief Keef stuff of niet?

bennerd
Oh ja, het lijkt helemaal niet op dingen in die trant. Het is eerder een soort van Drake doordrenkt met DJ Screw en Pimp C. Hij rapt de laatste jaren amper, het lijkt meer R&B. Heel speciaal, best begrijpelijk als mensen het rotslecht vinden, maar om de een of andere reden ben ik er echt gek op. Deze tape vind ik wel wat, ik ga eerder voor deze.

Of jij het goed gaat vinden? Geen flauw idee Maar ik zou wel willen weten wat je ervan denkt.

avatar van hond racisme
Oké, bedankt, klinkt wel leuk.