Sabrosa Purr - To the Crickets and the Ghosts (2011)

Label: Violet Room

1. Suckerpunch Kiss (4:07)
  2. Killing the Aries (2:56)
  3. The Lovely People (5:10)
  4. Hope I'm Not an Idiot
  5. My Song for the Girls (3:55)
  6. Closer (6:36)
  7. Fashion Kills (2:42)
  8. Sleepwalker (5:58)
  9. To Bring You My Love (10:26)
avatar van WesleyX16
Sabrosa Purr behoort samen met FIlm School en A Place To Bury Strangers tot mijn favorieten van dit moment. Ze maken een combinatie van hardrock en alternative een soort dwingende rock. Ze wijken duidelijk af van wat je tegenwoordig te horen krijgt. Want van Elektronische muziek of een Shoegazersound heeft het weinig van doen. Ook leuk is het om te horen dat ze aan nieuw materiaal bezig zijn. Dat hadden zij op een papiertje geschreven toen ik via hun site deze CD heb besteld.

Fashion Kills is een geweldig nummer. Maar de videoclip heeft ook een behoorlijke aantrekkingskracht. Ik heb alleen de videoclips van Closer en Fashion Kills omgedraaid. Sorry!