Little Mix - DNA (2012)

Pop / R&B
Label: Syco

1. Wings (3:39)
  2. DNA (3:56)
  3. Change Your Life (3:21)
  4. Always Be Together (4:26)
  5. Stereo Soldier (3:22)
  6. Pretend It's OK (3:44)
  7. Turn Your Face (3:41)
  8. We Are Who We Are (3:03)
  9. How Ya Doin'? (3:12)

met Slick Rick

10. Red Planet (3:46)

met T-Boz

11. Going Nowhere (3:45)
  12. Madhouse (3:49)
  13. Love Drunk * (3:35)
  14. Make You Believe * (3:41)
  15. Case Closed * (3:12)
  16. DNA [Unplugged] * (4:15)
avatar van Emile93
Leuk!! Een album van Little Mix, de winnende act uit X-Factor UK 2011.
Aan Wings ben ik al sinds de release verslaafd! Heerlijk nummer! De nieuwe single DNA klinkt ook erg goed! De nummers bevatten herhaling maar zijn toch afwisselend! Echt goed gedaan!

Raar dat hun debuutsingle Cannonball er niet op staat!

Dit album krijgt zeker van mij een luisterbeurtje!

avatar van Emile93
De single DNA staat zeker in de top 3 van beste singles van 2012! Wat een geweldig nummer!

avatar van Emile93
Jeetje! Dit is een van de beste cd's van 2012! Wat een gigantisch sterk album is het geworden! WAUW!!!!

avatar van Emile93
Hun acoutic versie van We are young van Fun. dat op de deluxe versie staat is ook zeker de moeite waard, en naar mijn mening beter dan die van Fun.

avatar van Emile93
Ja eindelijk heb ik gisteren de zeldzame Deluxe editie van dit geweldige album binnen gekregen! Wat is het toch een topalbum!

avatar van Silves Elisa SC
Wauw echt een prachtig album! Mijn eerste cd van Little Mix was Get Weird maar ik had natuurlijk al veel liedjes van dit album gehoord. Toen ik het hele album voor de eerste keer hoorde was ik ook echt blij verrast! Er staan zo'n mooie liedjes op. Ik vind hun samenwerking met Missy Eliot, Slick Rick en T-Boz ook heel goed. Het was heel moeilijk om mijn favoriete nummers aan te duiden. Eerst en vooral zijn de 2 bekendsten nl DNA en Wings geweldig goed maar niet mijn favorieten. Wel vind ik Change Your Life, Turn Your Face echt prachtige liedjes. Ze bewijzen alle 4 hun ver stembereik en kracht. Voor hun eerste cd vind ik ook dat ze al heel mooi SAMEN zingen! Mijn 3de favoriet is Going Nowhere omdat het 1 goed in mekaar zit, 2 omdat het een goede tekst heeft en ze er alle 4 aan meegewerkt hebben, en 3 omdat Leigh-Anne een rap-stuk doet, heel goed doet. Voor de rest zijn Always Be Together, Pretend It's OK en How Ya Doin'? ook goede liedjes. Ten slotte wil ik ook nog even zeggen dat de tekst waar alleen Leigh-Anne aan heeft meegewerkt nl Love Drunk ook heel mooi is!