Lindsey Stirling - Lindsey Stirling (2012)

Pop / Dance
Label: BridgeTone

1. Electric Daisy Violin (3:16)
  2. Zi-Zi's Journey (3:17)
  3. Crystallize (4:19)
  4. Song of the Caged Bird (3:05)
  5. Moon Trance (3:56)
  6. Minimal Beat (3:35)
  7. Transcendence (3:45)
  8. Elements (4:07)
  9. Shadows (3:43)
  10. Spontaneous Me (3:29)
  11. Anti Gravity (3:57)
  12. Stars Align (4:50)
  13. Crystallize [Orchestral Version] *
  14. Transcendence [Orchestral Version] *
  15. Elements [Orchestral Version] *
  16. Crystallize Mashup [Remix by Wild Children] *
  17. My Immortal *
avatar van Emile93
Jeetje! WAT EEN GEWELDIG ALBUM! Ik hou niet zo van het geluid van een viool, maar met deze electronic/ trance invloeden op de achtergrond is het wel erg lekker zeg! Wauw! Echt een luistertip! Ik ben onder de indruk!

Moon trance heeft trouwens echt een leuke clip!

avatar van Emile93
Mijn favoriete nummer is trouwens: Zi-Zi's Journey. Wat een heerlijk opzwepend nummer is dat zeg!

avatar van NewYorkCityLight
Is de Crystallize versie op het album deze versie? Die vind ik namelijk echt gaaf gedaan.

beatcluster
Ja, volgens mij is dat precies dezelfde versie. Inderdaad erg gaaf gedaan, net als de rest van het album. Ik vind het alleen een beetje te veel van het goede om het hele album in één keer te luisteren.

NewYorkCityLight schreef:

Ja dat is dezelfde versie!

@Beatcluster. Nou ik dus niet!!! Heerlijke sfeer! Het album staat bovenaan mijn lijstje om aan te schaffen!

avatar van NewYorkCityLight
Ik word er dan wel nieuwsgierig naar, al ben ik bang dat het inderdaad teveel van hetzelfde wordt een heel album lang.

beatcluster
Een deluxe versie van het album wordt aan het einde van de maand uitgebracht.